andligtuppvaknande

Direktlänk till inlägg 18 januari 2013

från besvikelse till något att se fram emot!

Av henna - 18 januari 2013 09:01

  God dag kära vänner;)  


Tarotläsningen av Norah.....först blev jag jätte glad då jag tyckte allt passade sååå bra in på mig förutom att allt som stod redan började för månader sen......men besvikelsen blev att jag ganska snabbt insåg att fler fick liknande mail så jag antar att de skickas ut automatiskt då...:/

Men här var svaret iaf:

I’m very excited to tell you that you are going to uncover some truth hiding in your life. You might even be a little shocked with some of the discoveries.

It is clear that you are about to enter a very important time in your Life Path, - a time known in the astrological world as your Transit Period. It is a time of magnified fortune, if you know how to navigate through it properly.
...
I have prepared a detailed explanation, along with your reading which I promised.

See it here...

The energies of the stars are set to start working in your favor in a big way , you just have to be prepared to accept good fortune into your life.

To your future,
Norah


Från en sak till en annan:)


Jag kontaktade Anna-Lena Vikström (medium, sierska känd från tv, radio, tidningar osv)

Vi bokade in en helg i augusti för medium kurs här i Värnamo, sååå kul att hon kommer hit ch har kurs!!!

Synd att hon va bokad fram till dess, ser fram  emot detta!


Men till dess blir det en söndagkväll med syrran J***a i jönköping för storseans med Hasse Nylander:D


Mars blir det en heldag medial utveckling i Göteborg med mamma på själens oas hos Diana <3


Sen i maj har även Pehr Trollsveden Abrahamsson seans, det bir tyvärr snabbt fullbokat men än så länge finns plats o det ska bli kul då jag följt ''livet på andra sidan'' som gick i 8 avsnitt på kanal 7 och han var ju så jäkla duktig!! Ska bli spännande!


  







Nu har jag någon här som prasslar med Ballerinakex förpackningen, jag som skulle börja äta nyttigt haha!

Lite nyttigare kan jag nog men vem kan motstå en kaka eller två;)

O det prasslas inte lite heller, kaffekokaren låter en hel del med fast jag stängt av den för ca 2 timmar sen hehe:) Jag börjar bli van, tycker nästan de e lite kul.....men jag hade gärna ändå någon gång fått vara ifred;P




Ljus & Kärlek <3



http://www.facebook.com/groups/384012935023624/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av henna - 26 november 2017 14:13

Viktig del av personlig utveckling av min erfarenhet! Alla är vi mediala, det ligger i vår natur att lyssna inåt, använda  vår intution, följa våran egna väg och göra livet till en personlig resa med hjälp av vårt medvetande och tillit.   D...

Av henna - 31 augusti 2013 20:27


Nu var et länge se jag skrev här men tänkte passa på nu när jag haft Anna-Lena hos mig som höll i en Medium Helgkurs hemma hos mig. Måste säga att det var mycket lärorikt! Det blev en riktigt härlig grupp människor, massor med roliga övningar och t...

Av henna - 12 april 2013 15:58


Allt händer av en anledning.....   Allt du upplevt och gått igenom har varit av en anledning, det har hjälpt dig bli den du är idag! Försök inte att glömma ditt förflutna för tanken får dig att sträva efter något du inte är. Ditt förflutna sk...

Av henna - 29 mars 2013 07:36

Igår bjöd jag hem en vän som fick vara med på en meditation där man bjöd in 12 ärkeänglar och det var över 400 personer som satt i denna meditaton igår kväll. Jag kan ju säga att dom här meditationerna går inte jämföra med något annat, man känner hur...

Av henna - 17 mars 2013 14:18

Jag lever i min verklighet, av mina erfarenheter har jag fått ett helt nytt tänkande, mitt logiska tänkande från det jag upplever, ser och känner.       Mina guider, vägledare, änglar, hjälpare har alltid funnits med mig, de dök inte upp nä...

Senaste inläggen

Presentation


Mitt liv förändrades, jag vaknade upp och insåg att jag aldrig varit ensam och kommer aldrig mer att vara ensam.... Ingen dag är längre den andre lik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Min personliga utveckling

  Följ min resa, så här upplever jag det. Svett & tårar, inga genvägar, rädslor som leder till det jag fann, GÅVAN, ljuset och kärleken! Helt underbart, att kunna sprida detta budskap, Livet Efter Det Vi Kallar Döden.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards