andligtuppvaknande

Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

GLAD PÅSK <3

Av henna - 29 mars 2013 07:36

Igår bjöd jag hem en vän som fick vara med på en meditation där man bjöd in 12 ärkeänglar och det var över 400 personer som satt i denna meditaton igår kväll. Jag kan ju säga att dom här meditationerna går inte jämföra med något annat, man känner hur hela rummets energi och temperatur ändras när klockan närmar sig klockslaget då alla på distans runt landet sätter sig i denna session.


Hur häftigt som helst! 


   


Vi satt här igår till 12 på natten och pratade om allt vi upplevde under och efter meditationen, obeskrivligt..... Nu ska jag ta tag i meditation för att komma tillbaka och grunda mig för man mår så mycket bättre, mår man bättre o rensar sig från allt man plockat på så utvecklas man mer och allt blir klarare på något vis, jag vet inte varför jag är så dålig på att ta mig tiden till meditation iaf nån gång i veckan.......


  


 

Sen till något helt annat, tyvärr så kan det bli väldigt fel när man får kontakt med bortgångna.......jag respekterar och förstår de som sörjer, därav pratar jag inte vidare om personliga/privata saker men vad som sker med informationen efter man gett budskap åt någon kan jag inte kontrollera då jag inte kan be andra ha tystnadsplikt.......

Det är lite tråkigt när det pratas runt och kommer tillbaka till mig när heeela händelsen har ändrats mellan personerna och själva budskapet är som bortblåst....

Jag tycker att man i första hand ska komma ihåg att detta är inget att skryta om eller prata om med andra, är det något man undrar så är ju det bästa att kontakta personen (jag i detta fallet) som sagt detta från början.



Nära och kära vill visa oss händelser från innan de gick bort, efter de gått bort och deras personlighet för att bekräfta deras närvaro. Detta är inte den biten man ska ta med ifall man vill dela upplevelsen, budskapet om att de har det bra och vilar i frid, ev. budskap, är vad vi ska minnas och ta med oss, det är budskapet som får oss att må bra. Resten bekräftar närvaron för att vi ska veta vem det är vi pratar om helt enkelt. Visar de hemska olyckor eller smärtor betyder det Inte att de har ont utan tar oss tillbaka till innan de gick bort.


  


Ha en underbar påsk!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av henna - 26 november 2017 14:13

Viktig del av personlig utveckling av min erfarenhet! Alla är vi mediala, det ligger i vår natur att lyssna inåt, använda  vår intution, följa våran egna väg och göra livet till en personlig resa med hjälp av vårt medvetande och tillit.   D...

Av henna - 31 augusti 2013 20:27


Nu var et länge se jag skrev här men tänkte passa på nu när jag haft Anna-Lena hos mig som höll i en Medium Helgkurs hemma hos mig. Måste säga att det var mycket lärorikt! Det blev en riktigt härlig grupp människor, massor med roliga övningar och t...

Av henna - 12 april 2013 15:58


Allt händer av en anledning.....   Allt du upplevt och gått igenom har varit av en anledning, det har hjälpt dig bli den du är idag! Försök inte att glömma ditt förflutna för tanken får dig att sträva efter något du inte är. Ditt förflutna sk...

Av henna - 17 mars 2013 14:18

Jag lever i min verklighet, av mina erfarenheter har jag fått ett helt nytt tänkande, mitt logiska tänkande från det jag upplever, ser och känner.       Mina guider, vägledare, änglar, hjälpare har alltid funnits med mig, de dök inte upp nä...

Av henna - 14 mars 2013 09:42

Nu är jag klar med min reiki-healing kurs o väntar in mitt diplom!         Yeei, det har hjälpt mig sååå mycket och jag mår mycket bättre och är mycket lugnare, tryggare och mer självsäker nu.....innan gick allt lite till o från, man vill...

Senaste inläggen

Presentation


Mitt liv förändrades, jag vaknade upp och insåg att jag aldrig varit ensam och kommer aldrig mer att vara ensam.... Ingen dag är längre den andre lik

Fråga mig

1 besvarad fråga

Min personliga utveckling

  Följ min resa, så här upplever jag det. Svett & tårar, inga genvägar, rädslor som leder till det jag fann, GÅVAN, ljuset och kärleken! Helt underbart, att kunna sprida detta budskap, Livet Efter Det Vi Kallar Döden.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards